Kâmilen, bir esrarın evet da hizmetin eke miktarlarda satın aldatmaınması yahut satılması anlamına gelir. Kâmilen satış, alelumum perakende satışların aksine, ürünleri eke miktarlarda satın alan ve elan sonra bunları önemsiz miktarlarda satan konuletmelere evet da müşterilere gestaltlır.
Toptancılık ise, üreticilerden yahut dış alımçılardan ürünleri eke miktarlarda satın alan ve bunları elan sonra perakendecilere yahut son kullanıcılara satan bir iş modelidir. Toptancılar, ürünlerin eke miktarlarda satın aldatmaınması sebebiyle, ürünlerin elan ceninisakıt ünite maliyeti ile satılabilmesine olanak sağlamlarlar. Toptancılar antrparantez, perakendecilerin stoklarını yönetmelerine yardımcı edinmek yürekin farklı ürünlerin bulunduğu biraşırı kategoride ürün sunabilirler.
Kâmilen kâr, biraşırı endüstride bulunabilir ve alelumum ürünlerin maliyetini azaltmak talip önemsiz ve eke konuletmeler tarafından kullanılır. Örneğin, bir marketin raflarındaki ürünlerin çoğu kabala satın cebinır ve elan sonra müşterilere perakende olarak satılır. Ayrıca, bir inşaat şirketi inşaat malzemelerini kabala satın alarak maliyetlerini düşürebilir ve projelerinde elan ziyade kar elde edebilir.
Toptancılar, alelumum ürünlerin nakliyesi, depolanması ve teslimatı ile ilgilenirler. Ürünlerin emin bir şekilde taşınması ve depolanması, hasar riskini en aza indirir ve müşterilerin namuslu ürünleri namuslu zamanda almasını sağlamlar. Toptancılar antrparantez, perakendecilerin ve son kullanıcıların gereksinimlerine uygun farklı ürünler sunarak rekabet avantajı sağlamlarlar.
Toptancılık, hem üreticiler hem de perakendeciler yürekin biraşırı avantaj sunar. Üreticiler, ürünlerinin satışını pozitifrabilirler ve eke miktarlarda satış yaptıkları yürekin elan ziyade gelir elde edebilirler. Perakendeciler ise, toptancılar sebebiyle ürünleri elan ceninisakıt fiyata satın alabilir ve elan ceninisakıt maliyetlerle satış yaparak elan ziyade kar elde edebilirler.
Fakat, toptancılık iş modeli, bazı dezavantajlar da yürekerebilir. Örneğin, kabala satış olmak yürekin eke miktarlarda ürün stoku zapt etmek gerekir, bu da para dürüstışını etkileyebilir ve konuletmeler yürekin riskli olabilir. Ayrıca, toptancıların müşterilerine ötümlü ürün hazırlık edebilmeleri ve rekabetçi fiyatlar sunabilmeleri yürekin, hazırlık zinciri yönetiminde dikkatli olmaları ve hızlı cevap tesviye kabiliyetlerinin olması önemlidir.