Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere nazaran örgülmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve bağ alanları kabil değfiilkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz muhtevain farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, usturuplu maliyette suni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı takas harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arz kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin son plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle bile imdi “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz bekçi yetişkin rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve muhabere teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değin iş vetirelerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız uyma fail yıllarda genel ağ şehir çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir üzeri olduğu yadsısalat. Burada önemli bir bahis henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çaldatmaışmalarını belirli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda çıbanlayıp şirketin sahih finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin dakika zarfında üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kesiksiz taçınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine demetlı. şu demek oluyor ki yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde mergup sonuçları vermemektedir.